Комунальне некомерційне медичне підприємство "Кременчуцька міська лікарня планового лікування" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Міністерство охорони
здоров'я України
 

Пам'ятка для пацієнта, що знаходиться на стаціонарному лікуванні

Лікування залежить не тільки від ліків і процедур, а й від дотримання лікарняного режиму. Під час перебування в лікарні необхідно точно виконувати всі лікарські призначення і правила, що сприяють швидкому одужанню.

1. Дотримуйтеся режиму: – пробудження в 7.00

– туалет з 7.00 до 8.00 – час відпочинку з 15.00 до 17.00

– сніданок з 8.30 до 9.00 – вечеря з 18.00 до 19.00

– обід з 13.30 до 14.00 – відхід до сну в 22.00

2. Чистіть зуби вранці та перед сном, полощіть рот після їди. Мийте руки перед їдою і після відвідин туалету.

3. Підтримуйте чистоту і порядок в палаті та інших приміщеннях відділення.

4. Якщо допускає стан здоров’я, самостійно прибирайте, тримайте в чистоті та порядку своє ліжко і приліжковий столик. Нічого не зберігайте під подушками та матрацами.

5. При виході з палати обов’язково вдягайте халат або піжаму, колготи, капці.

6. Якщо вам дозволені прогулянки, гуляйте лише на тій частині території лікарні та в ті години, які відведені для прогулянок хворих.

7. Якщо вам призначена ранкова гігієнічна гімнастика, обов’язково відвідуйте її.

8. Пам’ятайте, що під час перебування в лікарні пацієнтам забороняється:

- відлучатися з лікарні;

- відвідувати пацієнтів інших відділень лікарні;

- курити в палатах і коридорах;

- грати в карти та інші азартні ігри, а також доміно;

- зберігати та вживати спиртні напої;

- кидати марлю, вату т він. в унітази, пісуари та раковини;

- смітити та кидати папір на підлогу.

9. Під час обходу лікарів, в години вимірювання температури та виконання лікувальних процедур, а також під час відпочинку ви повинні бути в палаті.

10. Після настання години відходу до сну ви повинні знаходитися в ліжку і дотримуватися тиші. Тиша, спокій і дотримання режиму цілюще впливають на вашу нервову систему і весь організм, сприяють якнайшвидшому одужанню.

11. Якщо лікар вам дозволяє, можете читати газети та художню літературу, відвідувати лекції та бесіди, що організовуються для хворих.

12. З питань обстеження, діагностики, призначення лікування та режиму звертайтеся тільки до лікаря.

13. Точно виконуйте призначення лікаря.

14. Ліки приймайте обов’язково в присутності медичної сестри.

15. Пам’ятайте, що медсестрам забороняється давати вам ліки та проводити процедури без призначення лікаря.

16. Приймайте від родичів ті харчові продукти, які дозволені Вашим лікуючим лікарем і в необхідній кількості.

17. Якщо в палаті виникають неясності з медичних питань, звертайтеся до лікаря з проханням роз’яснити їх.

18. Лікарня забезпечує хворих медикаментами для надання екстреної допомоги в першу добу. Також забезпечуються медикаментами пільгові категорії громадян.

19. Відвідування вас рідними та знайомими дозволяється щодня з 11.0 до 13.00 і з 17.00 до 20.00.

20. Одночасно відвідувати вас дозволяється одному – двом людям.

21. Не дозволяйте відвідувачам сідати на ваше ліжко.

22. Не затримуйте відвідуючих вас родичів і знайомих пізніше дозволеного часу.

23. Будьте обережні з майном лікарні. За псування інвентарю лікарні, яка відбулася з вини пацієнтів, останні несуть матеріальну відповідальність.

24. Гроші, цінності та важливі документи ви повинні здати під час вступу до лікарні під розписку на зберігання сестрі-господині відділення. Якщо ця вимога не виконана, адміністрація не несе відповідальності за пропажу у вас грошей, цінностей і документів.

25. Будьте ввічливі з обслуговуючим вас персоналом. Всі свої претензії пред’явіть лікарю або старшій медичній сестрі, не вступаючи в суперечки з обслуговуючим персоналом і з іншими пацієнтами.

26. Ви можете записувати свої критичні зауваження і пропозиції до книги відгуків і пропозицій, що знаходиться у старшої медичної сестри відділення. Заяви та пропозиції хворих розбираються адміністрацією лікарні негайно.

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень